12.9.11

På Strandvägen Måndagen den 12 september 2011

Första arbetsveckan på mycket länge är avklarad.
Det är härligt att vara igång igen även om jag saknar Dottern emellanåt.

Hösten är här. Det märks mest på kvällarna då är det fuktigt och framför allt mörkt.
Detta är dock inte endast av ondo.
Vem vill inte krypa upp i soffan med en filt och tända ljus.

Jag håller, som jag berättat innan, på med en ny filt till TV-soffan.

Dessa färger har jag valt
Brun, vit, gul och grå/svart



 Har kommit en lite bit på väg.
Gissar på att jag har 2/3 kvar att göra innan jag känner mig färdig!

Ha en härlig dag!
  

3 kommentarer:

  1. Vad långt du har kommit! Superfin!!

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är, vad fint det blir...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Men vad fin! Önskar själv att jag kunde sätta mig och få ihop en så fin filt, men det var evigheter sen jag stickade så jag tror jag håller mig till symaskinen! =)

    SvaraRadera