20.8.11

På Strandvägen Lördagen den 20 augusti 2011

God kväll!

Fina vännen MN vet om mina önskningar om ett lapptäcke. Klok som hon är så förstår hon att i dagsläget med den rådande tidsbristen i detta hem så kommer det inte hinnas med något lapptäcke.
Då ringer hon mig häromdagen när hon är på Åhléns.
Med detta i sin hand!!

Lapptäcke på metervara!
Så nu har jag 2 meter i min ägo här hemma! Tusen tack MN för att du tänker på mig.
Lyckan är total. Nu behöver jag bara välja ett enfärgat tyg till baksida och stoppa med lite vadd så har jag mig ett lapptäcke :-)


Vill även tipsa om en superhärlig blogg!
Betong ute och inne
Där kan man nu tävla om detta fina paket!

Ha en fin helg!




5 kommentarer:

  1. Så snyggt det kommer att bli...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig!:-)
    Här var det också mysigt.
    Härligt med vänner som vet vad man vill ha.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Varsågod =)
    Vet att du kommer göra något riktigt fint med det!

    SvaraRadera
  4. Tack så väldans för dina ord om min blogg!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Så fiffigt med lapptäcke på metervara. Snyggt var det också :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera