9.7.11

På Strandvägen Lördagen den 9 juli 2011

Vilken fantastisk dag det varit!
Om man bortser från betongkepsen som envist hängt på mig idag :-)
Satte mig på cykeln vid halvtio för att bege mig till Mamma. Då var jag Dottersjuk!!!
Frukosten smakade bättre än vad man kunnat ana.
Eftersom det var strålande sol så packade vi ihop oss och promenerade till en av mina Bröder. Där har vi kikat på SM och VM i Offshore från första parkett. Det åktes vattenskoter, ring, banan och vattenskidor för fullt. Havet bjöd på hela 23 grader. Dottern och jag höll och dock till poolen.

Nu har Mannen precis satt sig på cykeln och trampat in mot staden. Han spelar på utestället ikväll igen.
Så jag har krupit upp i soffan med datorn och en påse smågodis. Är ju egentligen proppmätt efter en god middag som såg ut så här idag!


Gjorde foliepaket som vi slängde på grillen.
Torskryggsfileér, gräslök, persilja, oregano, tomat, smör, salt & citronpeppar!
Simpelt och supergott!

Ha en underbar kväll!

1 kommentar:

  1. Låter som en fin fin dag! Fisk i foliepaket är det bästa som finns! Dessutom gillar ju"småfolket" det oxå! ;) Kramis

    SvaraRadera