22.7.11

På Strandvägen Fredagen den 22 juli 2011

Uhhhhh så trött jag är i dag.
Vilket oväder det varit i natt. Åska & blixtrar i timmar.
Dottern var livrädd. 
Till slut så somnade hon.

I kväll ska vi ha en liten klassåterträff med grunskoleklassen.
Det ska bli spännande.

Måste bara visa ett av mina fantastiska Mammas alster.
Jag har ju förmånen att ha en Mamma som är en klippa på att sticka!
Har fått underbara skapelser.
Den här fina klänningen hade Dottern på sig på midsommarafton!

Ha en fin fredag.



3 kommentarer:

  1. God morgon! Jag känner med dig, jag är också fruktansvärt trött efter nattens oväder. Fast i vårt hem var det jag som var mest rädd... Mannen och barnen sov så sött medan jag låg och räknade sekunder mellan blixtsken och åskknall!

    Din mamma är verkligen duktig! Jag imponeras ständigt av hennes verk.

    Kram, kram Nina

    SvaraRadera
  2. Jag måste sova väldigt hårt, här har visst regnat också... har inte hört någonting.

    Vilken underbar klänning din mamma har gjort...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk klänning!! Då måste godingen varit riktigt söt! Vad duktig hon är din mamma! Kram

    SvaraRadera