13.7.11

På Strandvägen Onsdagen den 13 juli 2011

Tack för ERA fin kommentarer!

Bröllopsdagen firades med goda vännen E! Med Sangria på altanen eftersom Mannen är i London på konsert. :-)

Idag har Jag & Dottern umgåtts med Mamma och Brorsdotter I. Brorsdotter I är suverän med Dottern! 
Urgulligt!
Vi har varit på sommarmarknad, hälsat på min Mormor och ätit lunch på strandcaféet.
Härlig, härlig dag!

Hemma igen så somnade Dottern och jag drog fram symaskinen.
Soffan i vardagsrummet behövde en piff!


Minimal arbetsinsats, då jag bara gjort ett enkelt omlottfodral, men stor skillnad!

Nu ska jag och Dottern piffa till oss och bege oss till Goda vännerna M & P som bjuder på vildsvinsbiffar!

Ha en härlig kväll!


1 kommentar:

  1. Tänk att lite kan göra så mycket...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera