21.7.11

På Strandvägen Torsdagen den 21 juli 2011

JohannaDagen!

Jag firar min namnsdag med att omvandla en liten blompall.
Denna lilla pall köpte jag till min och Mannens första lägenhet.
Hittade den skramlandes i garaget.
Nu ska den bli vit och placeras i Dotterns rum.

En strykning har jag gjort. Nu ska den torka och sen blir det en vända till med penseln.
Kan inte bestämma mig för om jag ska göra något mer med den...
Vad tycker ni?

Jag köpte 2. Kan bara inte minnas om jag gjort mig av med den andra. Tänk om jag ska ta och leta igenom gömmorna. Kanske hittar jag även den.

Ha en bra JohannaDag!

2 kommentarer:

  1. Här slank jag in!
    Pallen är ursöt, varför inte skriva något på den..
    Jag köpte en på loppis också som jag ska göra något med framöver. Funderade på att måla rutor..

    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott på johannadagen! Vilken söt pall! Jag tycker att du ska måla något uppe på sitsen eller prova decoupage med något mysigt mönster! kramen kramis

    SvaraRadera